ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
לנשים שרוצות תוצאות
סטודיו c בקמפיין המבוסס על עדויות אישיות של נשים, מבית היוצר של גלר-נסיס
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
2/6/2005 9:15
רשת סטודיו c יוצאת בקמפיין טסטמוניאלס ( עדויות אישיות), תחת הסיסמה "לנשים שרוצות תוצאות".

הקמפיין, מבית היוצר של גלר-נסיס, יכלול בשלב הראשון שילוט חוצות ואוטובוסים, בהשקעה של כחצי מיליון שקל ובהמשך יורחב למדיות נוספות. היקף הקמפיין הכולל לחודשים הקרובים עומד על כ-1.5 מיליון דולר.

בקמפיין מופיעות 30 נשים המתאמנות בסטודיו c ואשר נבחרו מתוך 300 לקוחות הרשת שנגשו לאודישנים שערך משרד הפרסום.

לדברי סיגל פרוז'נסקי, מנהלת השיווק של סטודיו c, "קמפיין זה מהווה המשך לקמפיין בעל קונספט דומה שהחל בינואר 2005  והביא לגידול של 30% בגיוס לקוחות חדשות לרשת".

מנהל אשכול לקוחות- כומי כרמון, סופרוויזרית- מאיה צוראל, תקציבאית- ענבל בן הרוש, מנהל קריאטיב אשכולי- מירב קורן, ארט- מיקי תורג'מן, קופרייטרית- עינת אקר.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...