ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
חלומות מתגשמים
הקמפיין החדש לפיג'ו 206, מבית היוצר של יורו ת"א כולל סטיקרים נוצצים לרכב
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
1/6/2005 13:45
חברת דוד לובינסקי - יבואנית פיג'ו לישראל יוצאת בקמפיין חדש לרגל תחילת שנת דגם 2006 של פיג'ו 206.

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום יורו ת"א יכלול עיתונות, רדיו, אינטרנט וכן סטיקרים נוצצים לרכב עם הסלוגן - "חלומות מתגשמים". היקף ההשקעה בקמפיין עומד על 1.8 מיליון שקל.

מנהלת השיווק בלובינסקי, סופי כהן: "הקמפיין ממשיך את הקו הפרסומי של החברה, המבטא את הנחשקות והקסם של המכונית שהפכה כבר לאייקון. כמו כן הקמפיין מתחבר לקמפיין הפסל ההודי האהוב, שגם בו מגשים ההודי הצעיר את חלומו לנהוג ב-206".

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...