ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
בדרך אל החלום
יום אחרי הניצחון: ויקטוריה, הזוכה של "הדוגמניות", הצטלמה לקמפיין של מייבלין ניו-יורק
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
1/6/2005 12:10
ויקטוריה קצמן, הזוכה של תוכנית הריאליטי "הדוגמניות", כבר מממשת את הפרס הראשון בו זכתה: קמפיין דוגמנות לחברת האיפור הבינלאומית מייבלין ניו-יורק.

יום לאחר הניצחון כבר התייצבה ויקטוריה המאושרת לצילומי מודעת הפרסום הראשונה שלה שתתפרסם בימים הקרובים.

במקביל, תוביל ויקטוריה את קמפיין יחסי הציבור של מייבלין ניו-יורק בישראל ותציג את מראה "ויקטורי" - מראה קיץ מיוחד, שעוצב בהשראתה.

מהחברה נמסר כי "אנו מודעים ליופייה האצילי וה'נסיכי' של ויקטוריה, ויחד עם זאת בחרו להציג אותה במראה פראי יותר וסקסי, על מנת להמחיש את יכולותיה כדוגמנית רבת פנים".

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...