ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
מיני שבועות
לקראת חג השבועות מעדנות מחזקת את משפחת "מיני בורקס". הקמפיין בעלות של 200 אלף דולר כבר בדרך אליכם
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
1/6/2005 10:42
לקראת חג השבועות, מעדנות מחזקת תמיכתה בסדרת הדגל "מיני בורקס" ועולה בקמפיין חגיגי, באמצעות מקאן אריקסון, בעלות של 200 אלף דולר.

מעדנות מעלה סרטון פרסום מיוחד לקראת החג, הסרטון משלב קטעים מסרט המתנשף ("חם") שמלווה את קמפיין "מוגש בחום - מעדנות" בליווי צילומי מזון.

הקמפיין ילווה במבצעי חג עמוקים ובשילוט מאסיבי בנקודות המכירה.

סרטון מיני בורקס יעלה החל ממחר באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון.
   

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...