 |
מבשלות בירה ישראל (מקבוצת קוקה-קולה) קיבלה את הזיכיון לשיווק ולהפצת מותג בירת הפרימיום הבלגית "סטלה ארטואה" בישראל. המותג החדש מצטרף למותגי הבירה האחרים של החברה, בהם "לף", " הוגרדן", " קרלסברג", " טובורג", " וויינשטפן" ו"גינס".
בכוונת החברה להשקיע בשנה הקרובה כ-40 מיליון שקל בתמיכה ובפעילות שיווקית סביב כל מותגי הבירה שלה. עד היום הופצה סטלה ארטואה בנקודות בודדות בישראל - בפאבים בלבד. השקת המותג תלווה בסיסמה "Perfection has its price" ובתחרות מזיגה לברמנים ולבעלי ברים.
לדברי אמיר יפרח, מנהל השיווק של מבשלות בירה ישראל, "המטרה היא למצב את סטלה ארטואה כבירה היוקרתית ביותר בישראל, ולהגיע לנתח שוק של 5% משוק הבירה המקומי בתוך 4 שנים". היקף שוק הבירה בישראל מוערך ב-600 מיליון שקל בשנה, ונמצא בירידה עקבית ומתמשכת. בשנה שעברה הסתכם שיעור הירידה בצריכת הבירה בכ-4%. טמפו , מובילת השוק, מחזיקה בכ-49% ממנו וקוקה-קולה בכ-33%.
|
 |
 |
 |
 |
|
|