 |
התחרות החריפה בענף הפרסום, והחששות מפני אפשרות של הגשת תביעות בעקבותיה, עושים את שלהם. AIG זהב, בשיתוף עם סוכנות הביטוח דוידוף האודן, זכו השבוע במכרז ראשון מסוגו בישראל לביטוח משרדי פרסום. את המהלך הוביל איגוד הפרסומאים, הכולל את משרדי הפרסום הגדולים בישראל, ביניהם שלמור-אבנון-עמיחי, אדלר-חומסקי, ראובני-פרידן ו באומן-בר-ריבנאי.
תוכנית הביטוח נבנתה במשך חודשים, בשיתוף בין משרדי הפרסום הגדולים ליועץ הביטוח אורי אורלנד. הביטוח מכסה במקרה של תביעה, לרבות הוצאות הגנה משפטית, בגבולות של עד 5 מיליון דולר. הכיסוי הוא מפני תביעות שיוגשו בגין נזקים שעלולים להיגרם כתוצאה מהעיסוק בתחום המדיה, כגון הוצאת דיבה, השמצה, תביעות בגין הוצאת לשון הרע, גניבת זכויות יוצרים, פגיעה בסימנים מסחריים מוסכמים, חשיפת שערוריות ופגיעה בפרטיות.
מורלי דורי, מנהלת ביטוח מסחרי ב-AIG, אמרה אתמול כי עד כה נאלצו חברות מדיה לקנות ביטוח דרך חברות ביטוח בינלאומיות, וכתוצאה מכך, חברות בינוניות וקטנות נאלצו להשקיע בכיסוי ביטוחי מסוג זה סכומי כסף גדולים, או לוותר עליו כליל.
|
 |
 |
 |
 |
|
|