ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
סדרות ששוות זהב
הפרומו של ערוץ 1 לקידום סדרות המתח האמריקאיות עלה לגמר "פרומקס". רוצים לראות?
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
25/5/2005 14:15
פרומו של ערוץ 1 לקידום סדרות המתח, עלה לגמר תחרות "פרומקס" הבינלאומית שיערך ב-23 ביוני בניו-יורק.

בפרומו מוצגות הסדרות האמריקאיות: CSI, סוכנות הביון, לאס וגאס וחוק וסדר המשודרות כיום בערוץ.

לצפייה בפרומו,
לחצו כאן.

מרשות השידור נמסר כי "מבדיקה שנערכה בערוץ 1 עולה כי הפרומו היה אפקטיבי מאד, והעלה את החשיפה לסדרות ואת אחוזי הצפייה בהן".

ניהול קריאטיבי: אלי בבא, במאי: אייל בנבנישתי, עורך: יובל שר, עיצוב גראפי: אילה נחמיאס.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...