ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
דאגה של אמא
הקמפיין החדש לסימילאק, מבית היוצר של יהושע/TBWA, מציג בהומור את דאגת ההורים לתינוק
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
25/5/2005 12:53
פרומדיקו, יבואנית תחליפי החלב של סימילאק, יוצאת בקמפיין תדמית בהשקעה של כ-4 מיליון שקל.

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום יהושוע/TBWA,  יכלול 2 סרטונים המציגים בהומור את הדאגה וההשקעה של כל הורה בביטחון תינוקו. על-פי הסרטונים, דאגה זו מתבטאת בין היתר בבדיקה חוזרת ונשנית של הפרטים הקטנים ביותר.

"הסיטואציה של אמא הבודקת עשרות פעמים את הבקבוק שהיא מגישה לתינוקה או האם התינוק מכוסה כיאות, היא סיטואציה המוכרת לכולנו כהורים", אומרת רונית דוייב, מנהלת השיווק של סימילאק בפרומדיקו, "לכן סימילאק, שהנו תחליף החלב היחיד בישראל, שנבדק בקרב אלפי תינוקות –  יכול להעניק ביטחון מלא לכל הורה והורה".  
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...