ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
איש השיווק של מאי
גידי גולדפינגר, הבעלים והמנכ"ל של לי-קופר ישראל, נבחר ע"י איגוד המפרסמים לאיש של מאי
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
25/5/2005 9:36
איגוד המפרסמים בחר בגידי גולדפינגר, הבעלים והמנכ"ל של רשת האופנה לי-קופר בישראל, לאיש השיווק של חודש מאי.

גולדפינגר הוא בעל הזיכיון לאופנת לי-קופר, מאז שנת 95'. בעבר היה הבעלים של חברת כלל טיים לשיווק שעונים ומנהל מכירות בחברת טנגו (ליוויס ישראל).  

מנימוקי הבחירה: "לאחר תקופה קשה בענף הג'ינס בסוף שנות ה-90, מיצבה החברה את עצמה ומאז פתחה 37  חנויות ברחבי הארץ.  לי-קופר הוא כיום מותג הג'ינס המוביל בישראל".

לדברי גידי גולדפינגר, הייחוד של החברה, התורם להצלחה הרבה, היא העובדה שהיא לא קונה את הקולקציה מהחברה-האם, אלא משלמת תמלוגים לחברה תמורת הזכות לייצר קולקציה בעצמה.

"זה מאפשר לנו הגיע להתאמה מושלמת לצרכיו של הצרכן הישראלי, השונים מאלה של צרכנים באירופה וגם למכור את המוצרים בכ-30% יותר בזול, מאלה של היבואנים האחרים", אומר גולדפינגר.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...