ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
עכשיו בישראל: תכשיטים לגברים מתוצרת איטליה
הרשת תשיק את מותג תכשיטי הגברים האיטלקי "מורלטו", לאחר שקיבלה את הזיכיון הבלעדי לשיווקו בארץ
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
נורית קדוש
25/5/2005 9:54
רשת התכשיטים מילר משיקה, לראשונה בארץ, קו תכשיטים לגברים. הרשת תשיק את מותג תכשיטי הגברים האיטלקי "מורלטו", לאחר שקיבלה את הזיכיון הבלעדי לשיווקו בארץ.

המותג החדש כולל תכשיטים כגון צמידים, תליונים, טבעות וחפתים. מחירם של התכשיטים, המשלבים פלדת אל-חלד, עור, זהב ויהלומים, נע בין 400 ל-1,000 שקל . לדברי חיים מילר, הבעלים ומנכ"ל הרשת, "הצרכן הישראלי מבקש להצטייד בפריטים מעוצבים עדכניים מהעולם, ובכללם תכשיטי הגברים המהווים פריט אופנתי לכל דבר".

רשת מילר מגדילה את תקציב הפרסום והשיווק בכ-800 אלף שקל לצורך קידום המותג. הפעילות השיווקית תכלול בין היתר פעילות קידום מכירות בנקודות המכירה ודיוור ישיר.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...