 |
עלית ממתקים חיכתה 10 שנים מאז מותג המסטיקים 'עלמה' נעלם ממדפי הפיצוציות לטובת אורביט של ריגלי - לחזור ולהוביל בענף המסטיקים. "שקלנו לצאת בכלל משוק המסטיקים", מספר שאול שלח, מנכ"ל עלית ממתקים. כיום מתגאה עלית להודיע כי היא מחזיקה ב-48% מנתח שוק המסטיקים בישראל – ומובילה בתחום.
היקף שוק המסטיקים ללא סוכר בישראל מסתכם בכ-300 מיליון שקל לשנה, כאשר ביוני 2004 נכנס מותג MUST לעולם הסוכריות ללא סוכר והחליף את המותג 'מותר'. כתוצאה מכך, מסבירים בעלית, חל גידול בנתח השוק מ-25% של המותג 'מותר' ל-37% של המותג MUST בשוק הסוכריות עם וללא סוכר. בעלית ממתקים עוד מציינים כי, שוק הסוכרים בישראל מגלגל 460 מיליון שקל ביחד - 300 מיליון שקל במסטיקים ו-160 מיליון שקל בשוק הסוכריות.
לדברי שלח, "בחמש השנים האחרונות מרגע הכינוס המותג 'מותר' תחת המותג MUST ועד 2005 הכפילה עלית ממתקים המכירות". בשנת 2000 היקף המכירות עמד על 48 מיליון שקל לשנת, וכיום היקף המכירות צפוי להסתכם בכ-95 מיליון שקל. שלח עוד אמר כי מטרת החברה היא להמשיך במגמת העלייה ולגדול ב-2% בשנה, כפי שהיה עד כה.
בעלית ממתקים עוד הודיעו היום על השקת סדרה חדשה של מסטיקים לקראת הקיץ – סדרת מצבי רוח של MUST. בחברה מציינים כי, ההשקות של שנת 2004, בהן סדרת הקוקטייל, טעם הפטל-לימון וצנצנת נוחות וחסכון לצרכני המסטיק "הכבדים", הביאו את MUST להוביל את תחום המסטיקים.
ועכשיו לקראת הקיץ משיקים את סדרת המסטיקים שמתאימים למצבי רוח. שלושת הסוגים הם: באווירה סקסית - MUST BE SEXY בטעם תות פסיפלורה בתוספת תמציות צמחים, באווירה רגועה - MUST BE EASY בטעם אגס סברס בתוספת תמציות צמחים ו- באווירה אנרגטית - MUST BE ACTIVE בטעם תפוז אשכולית בתוספת תמציות צמחים. מחיר מומלץ לצרכן: 4.3 שקלים.
|
 |
 |
 |
 |
|
|