ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
פרסומת סוף הדרך
הצצה לקמפיין הטלוויזיה של רשת מודי בכיכובה של פליטת הריאליטי - נעמה נטיב
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
24/5/2005 15:35
רשת מודי, המתמחה בייבוא ובשיווק מוצרי קרמיקה, שיש, פרקט וכלים סניטריים, מעלה לראשונה קמפיין פרסומי בטלוויזיה.

בסרטון מככבת נעמה נטיב (פליטת הריאליטי "סוף הדרך") והוא ילווה בסלוגן "מודי – איזה יופי".

לצפייה בסרטון,
לחצו כאן.

הקמפיין, באמצעות הקופירייטר והתסריטאי אייל עדות, יגובה במודעות בעיתונות העיצוב  ופעילות יחסי ציבור, אותה יובילו מלכות היופי והחן נירית בקשי ודנה דנטס. ההשקעה בקמפיין עומדת על כ-2 מיליון שקל.

יצוין כי הקמפיין הוא חלק ממהלך מיתוג כולל שעברה לאחרונה הרשת (בבעלות משפחות דואניאס ובכר), בהשקעה של 8 מיליון שקל.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...