ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
המותג "הפי" מתרחב
יעקבי, יבואנית מוצרי הניקיון ומוצרי התחזוקה לבית, מרחיבה את סדרת "הפי" ומשיקה סדרה חדשה של מרככי כביסה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
נורית קדוש
23/5/2005 9:10
יעקבי, יבואנית מוצרי הניקיון ומוצרי התחזוקה לבית, מרחיבה את סדרת "הפי", ומשיקה סדרה חדשה של מרככי כביסה תחת המותג. לדברי חיים יעקבי, מנכ"ל חטיבת מוצרי הניקיון בחברה, מרככי הכביסה החדשים הינם בעלי נוסחה חדשנית: מרוכזת, סמיכה וחסכונית. המרככים יימכרו באריזה חדשה של 4 ליטרים בעיצוב קומפקטי ונוח לאחסון.

יעקבי מייבאת ומשווקת את סדרת חומרי הניקוי של הפי, הכוללת מגוון רחב של חומרי ניקוי לבית, ביניהם טבליות למדיח, נוזל לשטיפת רצפת פרקט ואבן, ומוצרים לניקוי נירוסטה ואמבטיה. לאחרונה השיקה החברה שני מוצרים חדשים בקטגוריית מוצרי הכביסה: נוזל לכביסה עדינה ומבשם לאריגים ומוצרי טקסטיל.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...