ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
זה לא משחה
פרומדיקו יוצאת בקמפיין ראשון בישראל ל- DAILY CARE, באמצעות מורדי&גורן
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
22/5/2005 9:43
פרומדיקו יוצאת בקמפיין ראשון בישראל ל- DAILY CARE – קרם טיפוח לתינוק, העוזר במניעת תפרחת חיתולים.

הקרם, המיוצר על-ידי חברת פייזר, נמכר בארצות הברית תחת השם Desitin Creamy מזה שנים, אולם בישראל כמעט ולא הושקעו בו עד היום תקציבי שיווק, ולכן רמת המודעות אליו נמוכה.

הקמפיין מדגיש את הבידול מהמתחרים, באמצעות מיצוב המוצר כקרם יומיומי לטיפוח והגנה על עור התינוק – ולא משחה.

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום מורדי&גורן, יכלול טלוויזיה, מודעות במגזינים, אינטרנט, דיוור ישיר ופעילות קד"מ - בהשקעה כוללת של כרבע מיליון דולר.

מנהל קריאטיב - אסי יריב, ארט דיירקטור - אסי גורטנברג, מנהלת לקוחות – דקלה מלמוד, תקציבאית: שמרית סקורניק, מפיקת משרד - מיכל כהן, חברת הפקה: גפן הפקות, במאית: יעל אלרוד.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...