ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
לוקחים את זה אישי
קמפיין האינטרנט של Esc מאפשר לגולשים לשלוח לחברים פרסומת עם מסר אישי. רוצים גם?
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
18/5/2005 12:01
חברת פלאפון יוצאת בקמפיין אינטרנט אינטרקטיבי, התומך במסע הפרסוםלמסלול "SMS חופשי" של מותג הצעירים Esc.

במסגרת הקמפיין, מאפשרת החברה לכל גולש להפוך את הפרסומת המקורית למסר אישי, על-ידי שינוי המסרים בפרסומת המקורית, ולשלוח אותו לתיבות האי-מייל של חבריו.

רוצים לשלוח פרסומת אישית?
לחצו כאן.

הפרסומת המקורית, מבית היוצר של אדלר-חומסקי &ורשבסקי, עובדה בפורמט מיוחד על-ידי יורו 4D, חברת האינטרקטיב של מותג Esc.

ניר שטרן, סמנכ"ל השיווק בפלאפון: "כמו תמיד Esc מקדים את השוק, והפעם מאפשר לצעירים לעצב את המסר בפרסומות לפי טעמם".


תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...