ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
ארטיק קרטיב שוקולד בננה
לאור ההצלחה בשנה שעברה: גלידות נסטלה מחזירה את מבצע "לק על הקיץ"
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
10/5/2005 10:01
לאור ההצלחה בשנה שעברה,  מחזירה  גלידות נסטלה את מבצע "לק על הקיץ", במסגרתו כל מי שימצא איור של "לק" מודפס על מקלות השלגונים המצופים של החברה, יזכה בקרחון חינם.

המבצע יימשך כחודשיים ויגובה בקמפיין בעיתונות, בקולנוע
ובאינטרנט. בנוסף, תצא החברה בפעילות שטח מאסיבית, שתכלול סיירות אופנועים ברחבי הארץ, שיחלקו גלויות המתקשרות את המבצע.

היקף ההשקעה במהלך הכולל, עומד על כ-2 מיליון שקל.

סמנכ"ל השיווק של גלידות נסטלה, ליאורה ליפץ: "לאור הצלחת המבצע בשנה שעברה והתגובות הנלהבות שקיבלנו מהצרכנים, החלטנו להפוך את מבצע "לק על הקיץ " למסורת. זהו מבצע כיפי ופשוט בו הזכייה מיידית ואחוזי זכייה גבוהים במיוחד".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...