ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
העולם שייך לצעירים
בכורה לקמפיין החדש של אסקייפ, שנראה כמו קלישאה לסרט קולג' אמריקאי
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
9/5/2005 17:58
אסקייפ, מותג הסלולר לצעירים של פלאפון, יוצא בקמפיין לתמיכה במבצע החדש, המציע SMS חינם ללא הגבלה בתוך הרשת.

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי&ורשבסקי, יכלול טלוויזיה, רדיו, עיתונות ושילוט חוצות בהיקף כולל של כ-3 מיליון שקל.

הסרטון מציג  סיפור התאהבות ברגע של צעיר בנערה יפהפייה, בסיטאציה שנראית כלקוחה מקלישאת סרט קולג' אמריקאי ממוצע.

לצפייה בסרטון,
לחצו כאן.

ניר שטרן, סמנכ"ל השיווק בפלאפון, מסר כי "גם במבצע זה, ממשיך המותג להכתיב את האג'נדה בשוק הצעירים ונותן מענה לצורך מהותי בחייו של הצעיר- משלוח SMS. החלטנו ללכת עד הסוף - לא להעניק הטבות של יעדים או תעריפים מוזלים, אלא לאפשר לצעירים לסמס בלי חשבון".

מנהל קריאיטיב ראשי: יונתן סטירין, מנהל קראיטיב: אריאל ברנסון, קופירייטרים: ליאור מאירי, שחר פילר, יפתח חוצב, מנהלת לקוחות: מיכל נשיב, סופרווזרית: יפעת גולדמן, תקציבאית: שרית שטרנהל, פלנר: דודו ועקנין, מפיקת משרד: רינת קינן, חברת הפקה: מולה הפקות, במאי: אביב מערבי.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...