ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
מה באמת קרה לעוזרת?
הגרסה המלאה של הפרסומת לטלוויזיות ה-LCD של שארפ, תעלה באינטרנט
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
9/5/2005 13:01
לאחר שצונזרה לבקשת זכייניות ערוץ 2, עולה כעת הגרסה המלאה של הפרסומתהחדשה לטלוויזיות ה-LCD של שארפ - באינטרנט.

הסרטון, שעלה לאחרונה לאוויר, כלל במקור סצינה בה עוזרת הבית המפוחדת לאחר ששברה את הטלוויזיה, פורצת בבכי מר ובוחרת להתאבד.

לאור מחאת הזכייניות, שונתה הסצינה על ידי משרד הפרסום ראובני-פרידן IPG ובסרטון ששודר לבסוף, מוותרת העוזרת על ההתאבדות ובורחת מהבית בבכי.

הסרטון המקורי, כולל הסצינה החתוכה, יעלה כאמור בפורטל וואלה!, בהשקעה של 50 אלף דולר וילווה בטיזר של זוג רגליים מתנדנדות ולידו השאלה: "מדוע התאבדה העוזרת של הברגמנים?".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...