ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
מה הולך עם קפה?
עלית יוצאת בקמפיין שילוט חוצות לקפה הנמס, מבית היוצר של שלמור-אבנון-עמיחי
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
9/5/2005 12:00
חברת הקפה של עלית תצא בקמפיין שילוט חוצות חדש,  תחת הסיסמה: "בדיוק כמו שאני אוהב".

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי / y&r , יכלול 4 שלטים שונים  ברוח פחית הקפה הנמס.

השלטים יציגו מגוון סיטואציות שפחית הקפה הנמס משתלבת בהן באופן מושלם, כגון: נעלי בית, טרנינג, ספר ו... קפה נמס עלית; DVD, חברה', נישנושים ו... קפה נמס עלית וכו'.

מנהל קריאטיב ראשי: גדעון עמיחי, סמנכ"ל קריאטיב: יורם לוי, ארטדירקטור: איילת חן(גורג'ס), קופירייטר: יאיר שיינברג, סופרוויזרית: ורד קינרייך-גולן, תקציבאי: אדם פולצ'ק, מדיה: יונייטד.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...