ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
מי יספק את מורן?
מורן איזנשטיין מובילה את הקמפיין החדש של הגרנד קניון בחיפה, מבית GPS
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
9/5/2005 11:12
מורן אייזנשטיין תוביל את הקמפיין החדש של הגרנד קניון בחיפה, שילווה בסיסמה: "מי יכול לספק אותי?". הקמפיין יכלול שילוט חוצות, עיתונות ורדיו.

הקמפיין הופק ע"י משרד הפרסום GPS (מקבוצת אדלר-חומסקי&ורשבסקי GREY), שקיבל לידיו לאחרונה את התקציב, בהיקף שנתי של חצי מיליון דולר.

לדברי מנכ"ל הקניון, ישראל סביון, המטרה בקמפיין היא למצב את הקניון ברמה ארצית כמרכז קניות אטרקטיבי. סביון ציין עוד כי "איזנשטיין נבחרה להוביל את הקמפיין כדמות המזוהה עם אופנה ונחשבת כמובילת דעת קהל עדכנית".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...