 |
חברת הכבלים הוט מציעה לקלוט מורים שיפוטרו מעבודתם במסגרת גל הפיטורים לקראת יישום דוח דוברת. הוט תציע למורים המפוטרים להשתלב במערך שירות הלקוחות, הגדל בימים אלה לקראת כניסה נרחבת יותר של החברה לתחום הטלפוניה הקווית. כיום מעסיקה הוט 3,000 עובדים , 1,000 מהם במערכי שירות הלקוחות.
לפני כחודש החל משרד החינוך בהליכי פיטורים של 4,500 מורים , בשל הקיצוץ של 700 מיליון שקל הצפוי בתקציב המשרד ל-2005." אנו סבורים כי ציבור עובדים כמו המורים עשוי להעשיר את כוח האדם שלנו במערכי השירות", אומר גוסטבו טרייבר, דובר הוט. "מדובר בעובדים בעלי כישורים הנדרשים לשירות הלקוחות: בעלי השכלה,יכולת לעבוד עם אנשים, יכולת הקשבה ועוד".
מערכי השירות בהוט ובמרבית חברות השירות בישראל סובלים מרמת תחלופה גבוהה יחסית, שכן הם מושתתים בעיקר על עובדים צעירים וסטודנטים. להערכת הוט, גרעין קבוע של עובדים, המתבסס על מורים לשעבר, יתרום לאיכות וליציבות כוח האדם.
המורים יידרשו לעבור מבחני מיון כמקובל. בקרוב צפויה הוט לצאת בפנייה ממוקדת בעניין, אך כבר היום ניתן לפנות לחברה באמצעות הדואר האלקטרוני hr@hot.net.il, או לפקס שמספרו 03-9272642.
|
 |
 |
 |
 |
|
|