ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
נשק קטלני
משווקת המותג "רייד" יוצאת בקמפיין השקה לשני מוצרים חדשים בשוק ההדברה הביתי
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
8/5/2005 16:12
חברת אס.סי. ג'ונסון, משווקת המותג "רייד", משיקה שני מוצרים חדשים בשוק ההדברה הביתי, בהשקעה כוללת של 2.5 מיליון שקל .

החדרת המוצרים לשוק תגובה בקמפיין, תחת הסיסמה: "רייד נשק קטלני", שיכלול טלוויזיה, רדיו, עיתונות, פעילות BTL  וקידום  מכירות.

אלדר מנדיל, מנהל התחום בישראל, מציין כי לשוק הישראלי פוטנציאל רב, לאור ריבוי הגשמים וימי החמסין המוקדמים בארץ, שיצרו תנאים אידיאליים להתרבות החרקים והזוחלים למיניהם. "עם השקת המוצרים אנו צופים גידול של כ– 50% במכירות עד סוף שנת 2005", אומר מנדיל.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...