ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
יותר אינטראקטיב בטלוויזיה
EMTV: הוכפלה כמות הקמפיינים האינטראקטיביים ומספר הכניסות לפרסומות
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
8/5/2005 13:25
גידול של למעלה מ-50% בכמות כניסות הצופים לפרסומות האינטראקטיביות ברבעון הראשון של 2005, לעומת התקופה המקבילה אשתקד – כך עולה מנתוני EMTV, המתמחה בפרסום אינטראקטיבי בטלוויזיה.

מנתוני החברה עולה עוד כי מספר המפרסמים שבחרו להוסיף אפליקציה אינטראקטיבית לקמפיינים ברבעון הראשון - הוכפל.

סמנכ"ל EMTV, שמעון כהן, מציין כי בחודשים ינואר - מרץ 05' נכנסו למעלה מאלף צופים בממוצע לספוט, לקמפיינים של אל על, קרלסברג, ברק 013 וחברת AIG.

לדברי כהן, "יותר מפרסמים מחפשים להוסיף מימד חוויתי ומעורבות צופים בפרסומות, מה שמייצר רמת זכירות גבוהה יותר למותג, חושף את הצופה למסרים נוספים ומניע לפעולה".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...