ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
יצירת מופת
הקמפיין החדש של מרצדס, מבית שלמור-אבנון-עמיחי, מציג את חתימותיהם של גדולי העולם
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
5/5/2005 12:58
כלמוביל, יבואנית מרצדס לישראל, יוצאת בקמפיין עיתונות חדש, מבית היוצר של שלמור-אבנון-עמיחי.

הקמפיין, תחת הסיסמה "יצירת מופת", הוא בהיקף של כשני מליון שקלים ומציג את חתימותיהם של של גדולי העולם, בהם: וויליאם שייקספיר, מוצארט, אלברט איינשטיין, בטהובן ועוד.

אבי צור, מנכ"ל מרצדס ישראל, מציין כי "כשם שאישים אלו מזוהים עם יצירות מופת בתרבות, כך מזוהה מרצדס עם הקונספט של ה - ’Masterpiece ’ (יצירת מופת), יותר מכל מותג אחר בענף הרכב".

יצוין כי קמפיין זה הינו נדבך נוסף לקמפיין החלומות של מרצדס, אשר
זכה לאחרונהבתואר קמפיין השנה בתחום הרכב, בתחרות "קקטוס הזהב".

מנהל קריאטיב ראשי: גדעון עמיחי, סמנכ"ל קריאטיב: יורם לוי, צוות קריאטיב: דודי חברון, גל זכאי , סופרוויזר: שירלי אושיה, תקציבאיות: טל יופה, שי דור, פלנר: הלה תמיר, חברת מדיה: יונייטד, סמנכ"ל יונייטד: אילנה מונקה, מנהלת לקוחות: מיכל פלומין.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...