 |
השבוע ירדו מחירי הדלק בעולם לרמה של 47.7-47.5 דולר לחבית, מרמה של 57.3 דולר לחבית שנקבעה ב-1 באפריל השנה. למרות זאת אף חברת תעופה - סדירה או מפעילת טיסות שכר - לא נזכרה להוריד, בהתאם, את תוספות היטלי הדלק שהן גובות מהנוסעים.
אל על, למשל, העלתה בגין עליית מחירי הדלק את מחיריה בכל הנתיבים, החל ב-29 במרס. המחירים ליעדים ארוכי הטווח יועלו ב-24 דולר, המחירים לאירופה יועלו ב-14 דולר, והמחירים לרשת האזורית, הכוללת את היעדים הקרובים יותר, כמו קהיר ואתונה, יועלו ב-4 דולרים.
גם שאר חברות התעופה הסדירות החלו לגבות היטלי דלק לכל כיוון. עליית הדלק השפיעה גם על חברות התעופה המפעילות טיסות שכר. כתוצאה מכך, החלה ב-6 באפריל סיטונאית התיירות השטיח המעופף לדרוש תוספת דלק.
כך, לדוגמה, היא גובה 5 דולרים לנוסע בטיסות לאנטליה ו-8 דולרים לנוסע בטיסות לאיסטנבול. כך גם נהגו שאר החברות הסיטוניות המפעילות טיסות שכר. נכון לאתמול, אף חברה תעופה לא הודיעה על הורדת היטלי הדלק, גם לאחר הירידה הגדולה במחירי דלק לחבית השבוע.
|
 |
 |
 |
 |
|
|