ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
הדור השלישי של מושונוב
מוני מושונוב מככב בקמפיין החדש של פלאפון, מבית היוצר של באומן-בר-ריבנאי
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
4/5/2005 15:45
מוני מושונוב מככב בקמפיין החדש של פלאפון לשירותי הדור השלישי, בהיקף מיליון דולר.

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, נועד לקדם את המבצע החדש של החברה, במסגרתו מוצע Samsung 740  מהדור השלישי, ב-29 שקלים בחודש.

לדברי גיל שרון, המשנה למנכ"ל פלאפון, "אנחנו מאמינים שבעקבות המבצע הנוכחי יהפוך המושג דור שלישי בסלולר ממושג ערטילאי שרק מעטים יכלו לחוות  אותו עד עתה, לחווית שימוש מהנה של רבים מלקוחות הסלולר בישראל".

הסרטון הראשון שעולה לאוויר, מציג בחור בחוף הים הרואה קטע מ"קצרים", באמצעות מכשיר הפלאפון מהדור השלישי. לפתע, מגיע מאחוריו בריצה לא אחר מאשרמוני מושונוב, כוכב התוכנית.

בסרטון השני מתחמק הבחור ממסיבה שגררה אותו אישתו למרפסת, שם הוא פותח את מכשיר הפלאפון וצופה בשער מליגת העל. באותה שניה הוא שומע רעש גדול של קהל מגיע מלמטה, הוא מסתובב ומגלה שהמרפסת נמצאת מעל אצטדיון כדורגל.

מנהל קריאייטיב ראשי: שוני ריבנאי, מנהל קריאייטיב: גיא בר, ראש צוות קריאייטיב: ניב חורש, ארט בכיר: אורן עמירן, פלנינג: אורן נייגר, מנהלת הפקה: דורית גווילי, מפיקה: אודליה נחמיאס, חברת הפקה: מולה, מדיה: חן גרנות ועירית שרמן.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...