ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
ה-DRIVE של יפתח
השחקן יפתח קליין יוביל את הקמפיין החדש לרנו מגאן סדאן, שמציג אסטרטגיה פרסומית חדשה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
3/5/2005 10:32
קבוצת קרסו, יבואנית רנו לישראל, יוצאת בקמפיין פרסום לרנו מגאן סדאן, תחת הסיסמא "מגאן, ה- DRIVE שלך".

הקמפיין, מבית היוצר של פרסום פלד, כולל טלוויזיה, עיתונות, רדיו ואינטרנט -  בהיקף כולל של כ-6 מיליון שקלים.

את הקמפיין מוביל השחקן יפתח קליין ("טירונות"), שנבחר בשל היותו "מתאים לקהל היעד של המגאן סדאן : גבר בגיל 35 מצליחן , שרמנטי, אוהב את החיים ואוהב ריגושים, עיצוב אטרקטיבי, טכנולוגיה מתקדמת ובטיחות מושלמת".

אייל פביאן, סמנכ"ל השיווק של חברת קרסו, מציין כי הקמפיין מציג אסטרטגיה פרסומית חדשה, לאחר תקופה בה ביססה החברה את העובדה שרנו היא המכונית הבטוחה ביותר בישראל. לדברי פביאן, " האסטרטגיה הפרסומית תתמקד מעתה גם בחוויית הנהיגה והטכנולוגיה המתקדמת".

מנכ"ל - רזי פלד, סמנכ"לית לקוחות –אליקה מרחבי, מנהלי קריאטיב- רועי פרידלר, שרית רוטמן, במאי: ליאור הר לב, חברת הפקה – OG.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...