ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
עושים ביד
אתר המודעות yad2 יוצא בקמפיין השקה בהשקעה של 300 אלף דולר
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
2/5/2005 14:32
לוח המודעות המקוון yad2, המציע לגורמים פרטיים פרסום מודעות בחינם ללא הגבלה, יוצא בקמפיין השקה באמצעות משרד הפרסום האינטראקטיבי קורל-תל.

הקמפיין, תחת הסיסמה "כולם עושים ביד 2", יכלול שילוט חוצות ואוטובוסים, רדיו, דיוור ישיר ל-350 אלף בתי אב בישראל, אינטרנט ופעילות קד"מ - בהיקף כולל של 300 אלף דולר. בנוסף, השקעו כ-50 אלף דולר בקידום האתר במנועי החיפוש המובילים באינטרנט.

האתר, המתעתד להתחרות בלוחות מודעות המילים של העיתונות הכתובה , הוקם על-ידי שון תל ומשקיעים מחו"ל. לדברי תל, "רווחי האתר יבואו מגופים עסקיים אשר יפרסמו בו".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...