ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
נבחרי פרומו-מדיה
המופע של משינה בחסות פריגת נבחר לאירוע השנה 2004 בתחום הקד"מ. גם תנובה, צבר ואאודי קיבלו תארים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
2/5/2005 13:03
מופע השלג של יופלה, בהפקת פרומרקט, היה קמפיין הקד"מ המצטיין לשנת 2004 - כך על-פי קטלוג פרומו-מדיה 2005, היוצא לאור בימים אלה.

הקטלוג, בהפקה משותפת של קבוצת SBC והעורכת קטי ביסראור, בחר את האירועים המובילים בשנת 2004 ב-5 קטגוריות בתחום הקד"מ.

לאירוע השנה נבחר "פריגת – שותים מוזיקה ישראלית", בהפקת טרגט מרקט, שכלל הופעה של להקת משינה על גג חניון הארבעה בתל אביב. 
האירועזכה ליחסי ציבור מאסיביים, כאשר שם הלהקה שתופיע והמקום, פורסמו רק בבוקר יום ההופעה.

בתואר קמפיין השיווק הישיר של ההשנה זכה "4 שלבים עם גלגלים" של חברת אאודי, בהפקת מולטי קד"מ. במסגרת הקמפיין, שכלל 4 שלבים, נשלחו לאלף לקוחות נבחרים של החברה 4 מוצרים שעוצבו במיוחד, ומבטאים את היתרונות שמספקת טכנולוגיית ה"קוואטרו" לנהג.

תואר נקודת המכירה של השנה הוענק לחגיגות של סופר-פארם לקראת יום האהבה, שכללו שינוי פני חזיתות כל סניפי הרשת, והצבת שילוט חוצות בולט, באמצעות חברת הדיה.

פסטיבל הניגובים- של צבר"עושים באהבה או לא עושים בכלל", בהפקת מומנטום (מקבוצת מ'קאן אריקסון), נבחר לפסטיבל הבולט של השנה, בגלל האפקטיביות השיווקיות שלו.

כמו כן, נבחרו 4 אנשי השנה הבולטים בתחום: יוני סער, יו"ר קבוצת פרומרקט;  איתן עצטה, מנכ"ל קבוצת טרגט מרקט; כרמית חומש, סמנכ"לית בכירה במומנטום ישראל; ומשה בקשי, מנכ"ל סופר פוש. דפנה בסטר, נשיאת סופר פוש, זכתה לאות כבוד לאשת העשור.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...