 |
/images/archive/gallery/205/165.jpg נתיבי אילון. תמונת ארכיון
צילום: יוסי אלוני  |
|
פרויקט ענק של נתיבי איילון מתעכב בגלל קיוסק |
|
שני המפעילים של קיוסק הסמוך לצומת גלילות השיגו צו מנייעה כנגד בניית גשר עילי בהשקעה של 100 מיליון שקל |
|
|
 | דפדף בכלכלה |  | |
ענת שיחור-אהרונסון 1/5/2005 18:10 |
|
|
|
|
 |
מזנון דרכים קטן המופעל ללא רישיון בצומת גלילות מעכב הקמת גשר עילי בעלות של 100 מיליון שקל למניעת פקקים. כך עולה מבקשת רשות ערעור שהגישה היום נתיבי איילון לבית המשפט המחוזי בתל אביב על החלטת בית משפט השלום, שנעתר לבקשת מפעילי המזנון להוציא צו מניעה האוסר על נתיבי איילון לבצע עבודות שיחסמו את הגישה למזנון.
התוצאה היא, לטענת עורכי הדין איתן ארז ויואב בן פורת המייצגים את נתיבי איילון, שעשרות אלפי נהגים ימשיכו לעמוד מדי יום בפקקים ארוכים בצומת גלילות כאשר הותרת המצב הקיים ברורה: הפסד מצטבר של מיליוני שקלים בשעות עבודה, בדלק ובבלאי.
לפני מס' חודשים החלה נתיבי איילון בביצוע גשר עילי בצומת גלילות אשר עתיד לשפר את זרימת התנועה בצומת גלילות. הגשר אמור לאפשר לעשרות אלפי מכוניות המגיעות מצפון להשתלב בתנועה מזרחה בצורה שוטפת וללא צורך ברמזור. לאחר תחילת העבודות בשטח, פנו לבית משפט השלום בת"א מפעיליו של מזנון דרכים במבנה הסמוך למתחם פי גלילות ודרשו להפסיק את העבודות במקום. זאת עד שימצא פיתרון לפגיעה בזכויותיהם, לטענתם, כתוצאה מביצוע העבודות במקום.
בימים האחרונים ניתן ע"י בית משפט השלום בת"א צו מניעה זמני המורה לנתיבי איילון להימנע מכל עבודה אשר מונעת את הגישה למזנון וזאת עד להכרעה בתביעה שהוגשה על ידי מפעילי המזנון.
בבקשת רשות הערעור נטען כי בית המשפט שגה כשהוציא צו מניעה. נתיבי איילון טוענת כי היה על בית המשפט להעדיף את הקמתו וקידומו של הפרויקט הלאומי הזה שכל עיכוב בביצועו גורם נזקים כספיים כבדים לקופת המדינה ופגיעה קשה בעשרות אלפי הנהגים העוברים בצומת גלילות מדי יום. עוד נטען, כי המזנון הופעל במשך שנים ארוכות על ידי מתנדבות של האגודה למען החייל כאשר מטרתו המקורית של המזנון לא הייתה לשמש "מזנון דרכים" לציבור הנהגים, כי אם לתת שירות לחיילים הממתינים בתחנת ההסעה הסמוכה למזנון.
לטענת מפעילי המזנון, הם קיבלו רשות מהאגודה למען החייל להפעיל את המזנון לפרנסתם, כדי לסייע לשיקומם.
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|