 |
ספקית השוואות הרכישה באינטרנט, שופינג.קום, דיווחה הלילה על תוצאות מרשימות ברבעון הראשון של 2005. הכנסות החברה הסתכמו ב-28.9 מיליון דולר ברבעון הראשון – צמיחה של 38% לעומת הרבעון הראשון של 2004. הרווח הנקי עליו מדווחת החברה עמד על 3.9 מיליון דולר או 0.12 דולר למניה, לעומת רווח של 2.2 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד, גידול כ-72%. החברה מציינת כי הרווח בניכוי הוצאות חד פעמיות, עמד על 4.4 מיליון דולר או 0.14 דולר למניה.
התוצאות של החברה עוקפות את התחזיות המוקדמות שסיפקה החברה בתחילת החודש. על פי הערכות המוקדמות ההכנסות ברבעון הראשון היו אמורות להגיע ל-28.5 מיליון דולר. הרווח התפעולי ללא הוצאות פחת ומיסוי, ה- EBITDA, הסתכם ב-4.8 מיליון דולר, לעומת צפי ל-4.5 מיליון דולר.
לחברה היו כ-24 מיליון מבקרים באתר החברה במהלך חודש מרץ, שמשקף עלייה של 30% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. שופינג צופה שההכנסות לרבעון השני ינועו בטווח של 28 ל-29 מיליון דולר, והרווח הנקי ינוע בטווח של 2.3 ל-2.8 מיליון דולר.
"העובדה כי שופינג.קום שמה לעצמה מטרה לספק את חוויית הקניות הטובה ביותר באינטרנט, הן לצרכנים והן לסוחרים, באה לידי ביטוי בצמיחה חדה ברווח ובהכנסות, כמו גם בנתוני שיא של התנועה באתר ברבעון הראשון", אמר דן ציפורין, יו"ר ומנכ"ל שופינג.קום. "אנו נרגשים לא רק מצמיחה בליבה העסקית ברבעון זה, אלא מהתנופה העולמית המתבטאת בהשקת שופינג.קום בצרפת. זהו צעד חשוב קדימה לקראת מציאות של סחר מקוון חוצה גבולות, המדגים את ערכו של המודל הגלובלי של שופינג.קום".
יצויין כי ציפורין עתיד לפרוש מתפקידו כמנכ"ל בסוף הרבעון השני של השנה ולהישאר בתפקיד יו"ר החברה.
|
 |
 |
 |
 |
|
|