ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
תקציב אופיס דיפו לגיתם
אחרי 8 שנים ב-JWT: תקציב הפרסום של אופיס דיפו מחליף משרד, הסיבה: מהלך של הרשת העולמית
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
21/4/2005 11:20
תקציב הפרסום של רשת "אופיס דיפו", עובר למשרד הפרסום גיתם/BBDO. זאת בעקבות מחויבות הרשת העולמית לעבודה מול סוכנות הפרסום BBDO ונציגיה במדינות השונות.

לדברי צחי פישביין, מנכ"ל אופיס דיפו: "כחברה בינלאומית אנו מחוייבים לכללי הרשת, ומכיוון שכך נאלצנו להעביר את התקציב לשלוחה של BBDO בישראל - לגיתם. הרשת עוברת לדבר בשפה אחת תקשורתית בכל העולם וגם ישראל הינה חלק מהמהלך".

יצוין כי תקציב הרשת, טופל ב-8 השנים האחרונות ב-JWT (לשעבר טמיר-כהן).

יורם דמבינסקי, מנכ"ל JWT, אמר בתגובה: "אנו מצטערים על עזיבת אופיס דיפו, אך מצד שני מבינים את כללי הבינלאומיות שחלים על הרשת. היינו שותפים שנים רבות לדרך שהתוותה אופיס דיפו, וזוהי דוגמא חריגה ביחסי מפרסם – פרסומאי. מעטים הלקוחות שנשארים 8 שנים במשרד פרסום, ואנו גאים על כך".

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...