ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
מיזוג בתחום הקוסמטיקה: אינטרקוסמא במו"מ לרכישת דיפלומט
מתוכנן מיזוג של פעילות הקוסמטיקה היוקרתית של שתי החברות בחברה חדשה, שתנוהל על-ידי אינטרקוסמא (שתחזיק ב-70% ממנה), ותקבל שירותי הפצה מדיפלומט
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
נורית קדוש
21/4/2005 9:14
חברת נובל (נורית נובל קוסמטיקס), חברה-בת של אינטרקוסמא, מצויה במשא ומתן מתקדם למיזוג עם חברת דיפלומט, המשווקת את מוצרי הקוסמטיקה היוקרתיים של פרוקטר אנד גמבל, בהם הוגו בוס, לקוסט וקלרינס.

זאת, כ-3 חודשים בלבד לאחר שהודיעה אינטרקוסמא, שהיתה יצרנית ומשווקת מוצרי וולה בישראל, כי תחדל מפעילותה בשיווק מוצרי וולה לשוק הקמעוני המקומי, בעקבות רכישת פרוקטר העולמית את וולה.

לדברי יהודה בראון, מנכ"ל אינטרקוסמא, מתוכנן מיזוג של פעילות הקוסמטיקה היוקרתית של שתי החברות בחברה חדשה, שתנוהל על-ידי אינטרקוסמא (שתחזיק ב-70% ממנה ), ותקבל שירותי הפצה מדיפלומט, שתחזיק ב-30% מהחברה הממוזגת וחלק מאנשיה ישולבו במערך הניהול.

פעילות ההפצה של אינטרקוסמא מוערכת ב-200 מיליון שקל, ואילו פעילות ההפצה של החברה החדשה שתוקם מוערכת ב-120 מיליון שקל בשנה. ההפרש נובע מקטגוריות נוספות שלא ייכנסו לחברה החדשה אך יקבלו שירותי הפצה מדיפלומט. בראון מסר אתמול כי עתידה להיווצר סינרגיה בשוק באמצעות החיבור בין שתי חברות המחזיקות מותגים מובילים ויוצאות למהלך אסטרטגי שיביא לחיסכון רב בעלויות. עם זאת, הוא הדגיש כי העיסקה מותנית בקבלת אישור הממונה על ההגבלים העסקיים, קבלת אישורים מהחברות בעלות המותגים שאותם מייצגים בארץ הצדדים ואישורים מתחייבים נוספים.

בתוך כך, מסרה אינטרקוסמא תשקיף להנפקת אג"ח, כשלדברי בראון טרם נקבע ייעוד התמורה אך באופן כללי ניתן להעריך כי הכוונה היא להשקיע בפיתוח החברה. את תגובתו של נועם וינמן, ששמו הועלה לאחרונה כמי שעשוי לרכז את מערך ההפצה לרשתות השיווק הפרטיות המבקשות לאחד כוחות מול הספקים, לא ניתן היה להשיג.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...