 |
/images/archive/gallery/105/694.jpg עמיקם כהן, מנכל פרטנר
ללא  |
|
פרטנר הרוויחה 124.5 מיליון שקל ברבעון הרביעי |
|
מדובר בגידול של 35.6% לעומת הרבעון המקביל שנה קודמת. ההכנסות הסתכמו ב- 1.26 מיליארד שקל - עליה של 3.4% |
|
|
 | דפדף בכלכלה |  | |
NRG מעריב 20/4/2005 14:52 |
|
|
|
|
 |
חברת פרטנר דיווחה על תוצאות הרבעון הראשון של 2005, בהן רשמה רווח נקי של 124.5 מיליון שקל - עליה של 35.6% לעומת הרבעון המקביל שנה קודמת. ברבעון הרביעי של 2004 רשמה החברה רווח נקי של 131 מיליון שקל.
הכנסות פרטנר הסתכמו ב- 1.26 מיליארד שקל - עליה של 3.4% לעומת הרבעון המקביל שנה קודמת. הרווח התפעולי של פרטנר נותר ללא שינוי כמעט ברמה של 236.8 מיליון שקל - עליה קלה של 0.6% לעומת הרבעון המקביל שנה קודמת. לא רק בצד ההכנסות והרווח הציגה פרטנר גידול בתוצאותיה אלא גם בהוצאות המכירות. אלו גדלו ב-9% לעומת אשתקד בעקבות הוספת תשלומי פחת על רשת הדור השלישי שהחברה החלה להשתמש בה.
בהתייחסו לתוצאות, אמר עמיקם כהן, מנכ"ל פרטנר: "ברבעון הראשון של שנת 2005 המשכנו לשפר את הביצועים הפיננסיים והתפעוליים שלנו, כפועל יוצא של האיכות המצוינת של הרשת שלנו, שירות הלקוחות המעולה שלנו, ושאיפתנו הבלתי מתפשרת להצעת פתרונות חדשניים בתחומי קול, תוכן ומידע (Data). בסיס המנויים שלנו המשיך לגדול, ויותר מ – 20,000 מנויים כבר נהנים מהמגוון הרחב של שירותי הדור השלישי המוצעים על גבי הרשת שלנו. הנפקת האג"ח התאגידית של פרטנר אשר הושלמה בסוף הרבעון משקפת אף היא את רמת האימון של הציבור ותמיכתו בחברה, והצלחתנו הנמשכת בשוק בישראל."
פרטנר הוסיפה כ-32 אלף מנויים נטו במהלך הרבעון הראשון של 2005, בהשוואה לכ- 62 אלף מנויים ברבעון הראשון של 2004,ו -71 אלף ברבעון הרביעי של 2004. הירידה בקצב גידול המנויים נטו בהשוואה לרבעון המקביל בשנה שעברה היא תוצאה של עלייה בשיעור הנטישה הרבעוני, אשר עלה ל – 3.9% ברבעון הראשון של 2005, לעומת 3.3% ברבעון הראשון של 2004, כשעלייה זו נובעת כמעט כולה מהעלייה בשיעור הנטישה בסקטור המנויים המשלמים מראש (Prepaid).
פרטנר השלימה לאחרונה הנפקה של 2 מיליארד שקל בהנפקת אגרות חוב. מטרת הגיוס היתה רכישת 33.3 מיליון מניות מידי המייסדים - מניות המהוות כ- 18% מכלל המניות. סך הכל שילמה פרטנר עבור הנמניות כ-1.07 מיליארד שקל.
הרבעון הראשון מכיל את חודש מרץ שבתחילתו ירדו דמי הקישוריות בחברות הסלולריות. פרטנר, הראשונה בין חברות הסלולר שמפרסמת תוצאות לרבעון, הצליחה כך נראה לאזן את הפגיעה הצפויה בהכנסות. "הצלחנו לשמור על רמת EBITDA כפי שהייתה ברבעונים הקודמים למרות הירידה של דמי הקישוריות", אומר אלן גלמן, סמנכ"ל הכספים של פרטנר. "אנחנו עומדים בתוצאות שפרסמנו בחודש פברואר. אמרנו שנעלה מחירים ונוריד הוצאות ועשינו את זה, ואנחנו עומדים ונמשיך לעמוד ב-EBITDA שהבטחנו".
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|