ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
אלי ומריאנו עוצרים באדום
הצצה לקמפיין החדש לרשות הדואר בכיכובם של הצמד, מבית היוצר של גלר-נסיס
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
20/4/2005 10:45
רשות הדואר מעלה היום לאוויר קמפיין טלוויזיה חדש בכיכובם של הצמד אלי ומריאנו, להשקת השירותים: דואר 24 ו-EMS (שילוח בינלאומי מהיר).

לצפייה בסרטון של אידלמן המחופש לאישה ופיניש הדייט המפותע,
לחצו כאן.

הקמפיין, בהיקף של מיליון דולר, הוא מבית היוצר של  משרד הפרסום גלר-נסיס ובויים על-ידי רני כרמלי.

הסרטונים, תחת הסיסמה: "מהיום עוצרים באדום", מציגים  זוגות שונים שרשות הדואר נותנת מענה לצרכיהם.


מנהל קריאיטיב: ינאי פוליטי, קופירייטר: הילי ברוק, ארטדיירקטור: מאיה קרמן, אסף לופו, מנהלת אשכול: הגר גרוס, סופרוייזרית: נועה גוברמן, תקציבאיות: מירב קוזלובסקי, תום ברק, סמנכ"ל מדיה: איתן גיל, מדיה פלנרית: תמי זוזות, מפיקות משרד: רינת סיטון, יפית כדורי, חברת הפקה: גפן, אינטרנט: ארק-אינטראקטיב.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...