ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
על קו הסיום
קמפיינים לסלקום ו"לסבן אפ" הם נבחרי הריץ' מדיה של מרץ. הזדמנות האחרונה להצביע ולהשפיע
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
19/4/2005 11:08
"המתפרצת שתופסת" - התחרות לבחירת קמפיין ה-Rich Mediaהמוצלח ביותר, שמארגנת חברת CheckM8, מתקרבת לקו הסיום.

פרסומות הריץ' מדיה הטובות ביותר לחודש מרץ הן:
"סבן אפ" של טמפו (חברת אינטראקטיב: d-say) וקמפיין "סלקום מיוזיק" של סלקום (מקאן דיגיטל מקבוצת מקאן אריקסון).

כפי שפורסם ב-NRG, עד אפריל ייבחרו מדי חודש שני הקמפיינים המוצלחים ביותר. במאי יתבצע דירוג נוסף בין 8 הקמפיינים הנבחרים שהגיעו לגמר, והקמפיין הזוכה יזכה את יוצריו בנסיעה לכנס NMA Effectiveness Awards 2005 שייערך בלונדון, בסוף יוני. 

ההצבעה פתוחה לכל עובדי הענף, כאשר מדי חודש מוגרלת בין המצביעים חבילת פינוק זוגית בספא.  קרן סטיבנסון ממשרד הפרסום פוגל אוגליבי, , זכתה החודש בחבילה.

אם גם אתם רוצים להצביע ולהשפיע,
לחצו כאן. אנחנו נמשיך לעדכן בתוצאות. 
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...