ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
אירוקה מתרחבת לשוק משקפי השמש לגברים בהשקעה של 3 מיליון שקל
כיום מחזיקה אירוקה יותר מ-30% מנתח שוק משקפי השמש בישראל, ויש לה מחזור מכירות של יותר מ-120 מיליון שקל בשנה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
נורית קדוש
19/4/2005 9:07
רשת משקפי השמש אירוקה מרחיבה את פעילותה בתחום משקפי השמש והאביזרים לגברים, במהלך בהשקעה כוללת של 3 מיליון שקל. המהלך יכלול קמפיין שיוביל דודי בלסר,שנבחר לייצג את הרשת לצד סנדי בר בחוזה ארוך טווח ב-3 השנים הקרובות. לשניים עבר פרסומי משותף, שכן גם בלסר וגם בר הובילו בשנים האחרונות קמפיין משותף של קסטרו.

כיום מחזיקה אירוקה יותר מ-30% מנתח שוק משקפי השמש בישראל, ויש לה מחזור מכירות של יותר מ-120 מיליון שקל בשנה. על-פי נתוני המכירות של אירוקה, למעלה מ-60% מהמוצרים הנמכרים ברשת הינם מוצרים לנשים.כדי לחזק את קהל הצרכנים הגברי,אירוקה מבצעת מהלך שיווקי הכולל הרחבת תמהיל המוצרים בחנויות הרשת. מהלך זה אמור לחזק את אחיזתה בשוק משקפי השמש לגברים.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...