/images/archive/gallery/291/397.jpg דודי בלסר, בפרסומת לאירוקה
יחסי ציבור
אירוקה מתרחבת לשוק משקפי השמש לגברים בהשקעה של 3 מיליון שקל
כיום מחזיקה אירוקה יותר מ-30% מנתח שוק משקפי השמש בישראל, ויש לה מחזור מכירות של יותר מ-120 מיליון שקל בשנה
דפדף בכלכלה
נורית קדוש 19/4/2005 9:07
רשת משקפי השמש אירוקה מרחיבה את פעילותה בתחום משקפי השמש והאביזרים לגברים, במהלך בהשקעה כוללת של 3 מיליון שקל. המהלך יכלול קמפיין שיוביל דודי בלסר,שנבחר לייצג את הרשת לצד סנדי בר בחוזה ארוך טווח ב-3 השנים הקרובות. לשניים עבר פרסומי משותף, שכן גם בלסר וגם בר הובילו בשנים האחרונות קמפיין משותף של קסטרו.
כיום מחזיקה אירוקה יותר מ-30% מנתח שוק משקפי השמש בישראל, ויש לה מחזור מכירות של יותר מ-120 מיליון שקל בשנה. על-פי נתוני המכירות של אירוקה, למעלה מ-60% מהמוצרים הנמכרים ברשת הינם מוצרים לנשים.כדי לחזק את קהל הצרכנים הגברי,אירוקה מבצעת מהלך שיווקי הכולל הרחבת תמהיל המוצרים בחנויות הרשת. מהלך זה אמור לחזק את אחיזתה בשוק משקפי השמש לגברים.