ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
איפה רוד סטיוארט כשצריך אותו?
סנסציה: אחרי 20 שנה של היעדרות מהמדפים, טמפו מחזירה לחיים את השנדי
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
נורית קדוש
19/4/2005 8:28
לקראת יום העצמאות תחזיר טמפו את המשקה "שנדי", שהושק לראשונה על-ידה בשנת 1982 תחת השם "בריטיש שנדי".

המשקה בגרסתו החדשה ישלב בין לאגר ומשקה 7UP, ייתכנס תחת משפחת "מכבי" וייקרא "שנדי מכבי". המשקה, המיועד לצעירים ולנשים, שרד בהשקה הראשונה שלו כ-3 שנים בלבד, ולווה בקמפיין בכיכובו של הזמר רוד סטיוארט. סיסמת המשקה היתה "אני צמא לשנדי שלך".

יואש בן-אליעזר, מנהל חטיבת הבירה בטמפו, אישר את הדברים ואמר כי מאז ירד השנדי מהמדפים, החברה מקבלת בקביעות מכתבים של לקוחות המבקשים להחזיר את המשקה. לדבריו, ההשקה המחודשת היא חלק ממהלך שמטרתו להצעיר את בירה מכבי. "עד יום העצמאות נבחן את הצלחת המשקה ונחליט אם לייצר אותו מחדש", הוסיף בן-אליעזר.

בחודשים האחרונים השיקה החברה גם את הבירה השחורה "נשר" בגרסה בעלת רכיבים טבעיים בבקבוק משפחתי, והודיעה כי תכניס תחת המותג "סיידר" סדרת מיצים סחוטים.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...