ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
דודי חוזר אלינו
דודי בלסר, אקס "קסטרו" יככב לצידה של סנדי בר בקמפיין חדש למשקפי "אירוקה". בלסר חתם על חוזה לשלוש השנים הבאות
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
18/4/2005 12:22
דודי בלסר נבחר לככב בקמפיין "אירוקה" לצידה של סנדי בר. בלסר חתם על חוזה לשלוש השנים הקרובות.

רשת משקפי השמש, מרחיבה את פעילותה בתחום משקפי שמש ואביזרים לגברים בהשקעה כוללת של 3 מיליון. דודי בלסר, אקס הפוסטר של קסטרו, יוביל את הקמפיין. 

"אירוקה" מחזיקה כיום ביותר מ- 30% מנתח שוק משקפי השמש בישראל עם מחזור מכירות של למעלה מ- 120 מיליון שקל לשנה. בחברה מצאו כי למעלה מ-60% מהמוצרים הנמכרים ברשת הם מוצרים לנשים, ועל מנת לחזק את קהל הצרכנים הגברי גייסה החברה את בלסר.

ב"אירוקה" מצפים להגדיל את נתח השוק של מוצרי הגברים לכ- 45% אחוזים.

מייקל וולף, מנכ"ל ובעלים רשת "אירוקה": "כחברה מובילה בתחום אנו מחויבים לספק את הפתרונות המושלמים לטווח קבלים רחב  - כולל הגברים. בשנים האחרונות חל מהפך בתפיסת הדימוי העצמי של הגבר הישראלי וגברים רבים מעניקים תשומת לב למראם החיצוני ולצווי האופנה העכשוויים. הבחירה בדודי בלסר, רק תחזק מהלך זה שימשיך להצעיד את אירוקה קדימה כמובילת השוק".

את התמונות של בלסר שמלוות את הקמפיין אפשר למצוא באתר האינטרנט של אירוקה:
WWW.ERROCA.CO.IL
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...