ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
עלייה של 40% במכירות בסט ביי בעקבות שינוי במדיניות החזר המוצרים
העלייה במכירות נובעת ממהלך צרכני במסגרתו היא מאפשרת להחזיר כל מוצר חשמלי שנקנה ברשת בתוך 10 ימים, מכל סיבה שהיא, ולקבל החזר כספי
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
כתב מעריב
14/4/2005 9:05
רשת מוצרי החשמל בסט ביי הכריזה על עלייה של 40% במכירות לעומת התקופה המקבילה אשתקד. העלייה נובעת ממהלך צרכני שהנהיגה הרשת לפני כחודש, שבמסגרתו היא מאפשרת להחזיר כל מוצר חשמלי שנקנה ברשת בתוך 10 ימים, מכל סיבה שהיא, ולקבל החזר כספי. ההחזר יינתן גם אם הלקוח הספיק להשתמש במוצר. בנוסף, אם נמצא כי מוצר שנמכר ברשת נמכר במקום אחר במחיר נמוך יותר, ניתן יהיה להחזירו בתוך 10 ימים, או לקבל את ההפרש הכספי של מחיר המכירה.

לדברי אבי מוטולה, מנכ"ל הרשת, מדובר בשינוי אסטרטגי מרחיק לכת בענף מוצרי החשמל בישראל. מטרות השינוי הן התחשבות מוחלטת בלקוח ויצירת אמון מלא באיכות המוצרים ובהתאמתם ללקוחות. העלייה החדה במכירות, שהתרחשה עוד לפני מהומות החג, באה לידי ביטוי בעיקר במוצרים היוקרתיים, וביניהם מסכי פלזמה, מסכי LCD, מדיחי כלים ומקררי "סייד ביי סייד ".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...