ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
הכל נשאר במשפחה
איזבל וגיא אדלר ממשיכים לעורר פרובוקציות בקמפיין החדש לפקטורי 54. הפעם, גם בעלה של איזבל מצטרף
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
13/4/2005 11:23
חנות המותגים "פקטורי 54" תצא בסוף השבוע בקמפיין חדש, בכיכובם של האחים איזבל וגיא אדלר.

הקמפיין הקודם לחנות בכיכובם של השניים, 
נפסל לשידורעל-ידי הרשות השנייה, בשל רמזים לגילוי עריות.

הקמפיין הנוכחי, שומר אף הוא על קו פרובוקטיבי, והפעם מצטרף אל האחים גם בעלה של איזבל, הדוגמן אורן סימנטוב. הצילומים, מתעדים לילה בחייהם של שלושה בני משפחה אחת, הבוחנים את הגבולות ואף חוצים אותם, וזאת בהשראת הסרט "אהבה במחשבה".

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום פרנקו ושות', יכלול מודעות בעיתונות ושילוט חוצות, בהשקעה של300 אלף דולר. איזבל גיא ואורן, קיבלו יחד עבור הקמפיין 50 אלף דולר.

מאיר קדוש, מנהל הקריאייטיב: "הקמפיין הראשון ופסילתו יצרו תהודה עצומה בקרב קהל היעד ולכן הוחלט להמשיך בקונספט, אך לפרסם במדיות אחרות המאפשרות חופש ביטוי גדול יותר ושמירה על הקו האמנותי של הקמפיין".

מנהל קריאטיב: מאיר קדוש, מנהלי הפקה: נועם פרנקו ועדי פרנקו, צילום: גיא קושין, סטיילינג: סיימון אלמלם.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...