ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
החיים הם לונה פארק
בכורה לפרסומת החדשה של TNT, בכיוכבם של עומר ברנע והדוגמנית הברזילאית דניאלה פריטס
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
12/4/2005 14:37
רשת האופנה TNT תעלה מחר לאוויר קמפיין טלוויזיה להשקת קולקציית אביב - קיץ 2005.

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום "גלר-נסיס", יכלול גם שילוט חוצות, עיתונות, קולנוע, אינטרנט וקטלוג, בהיקף השקעה כולל של מיליון דולר.

את הקמפיין מובילים עומר ברנע והדוגמנית הברזילאית דניאלה פריטס והסיסמה המלווה אותו היא: "Real life real fashion".

לצפייה בסרטון,
לחצו כאן.

הסרטון מציג את עומר ודניאלה בדייט ראשון ביריד שעשועים מקומי באירופה. מאוחר יותר מגיעים השניים לביתה של הבחורה, ושם, מחכה לעומר הפתעה...

מנהלת קריאטיב- מירב קורן, קופירייטר – עינת אקר, ארט דיירקטור – שירי מן, סופרוייזרית – מאיה צוראל, תקציבאית – מירב קרופרו.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...