ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
הישג ל-HOT בפרומקס
הפרסומת לערוץ HOT SPACE, שהופקה ע"י שלמור-אבנון-עמיחי, זכתה במדליית כסף בתחרות פרומקס אירופה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
12/4/2005 11:26
סרטון הפרסומת של חברת הכבלים HOT לקידום ערוץ סרטי המדע בדיוני HOT SPACE, זכה במדליית כסף בתחרות פרומקס אירופה, שנערכה בשבוע שעבר.

גם הפרסומת לקידום ערוץ HOT EXTRA, שהציגה אסיר בבית הכלא המחליט לוותר על האוכל המוגש לו לטובת הכנת ארוחה בעצמו, היה מועמד למדליה בתחרות.

יצוין כי שני הסרטונים, נוצרו על-ידי משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי.

פרומקס אירופה מתקיימת מדי שנה, ומוצגים בה פרומואים וסרטוני פרסומת לערוצי טלוויזיה שונים, מכל רחבי אירופה.




תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...