 |
גלידות נסטלה מסתערת על שוק הילדים ומשיקה 4 גלידות בעלות חדשנות טכנולוגית ורעיונית, כולן ללא צבעי מאכל מלאכותיים. בין המוצרים: "אצבע צבע", שרבט שטעמיו מתחלפים תוך כדי ליקוק, בטעמי דובדבן, ענבים, משמש ואננס, עם מקל מיוחד ש"מתלבש" על האצבע; "פופקורן מהסרטים", שלגון פופקורן בציפוי פופקורן מתוק; "שלגון מסטיק", שלגון בטעמי מסטיק ווניל שלובים זה בזה בפסים, על מקל שהוא גם משרוקית; וכוכב התחפושות "פירולו דרגון בול GT", המותג המוכר בקרחון בטעם סוכריה, בצבעי אדום וצהוב עם עשרות מדבקות שונות של דמויות מהסדרה.
בסקר שערכה החברה בקרב 300 ילדים ובני נוער בישראל בגילים 18-10 נמצא, כי 33% מהילדים והנוער אוכלים גלידה או קרחון בקיץ בכל יום, ו-85% לפחות פעם בשבוע. על-פי הסקר, הגלידה האהובה ביותר על 31% מהילדים והנוער היא בטעם שוקולד, 23% מהילדים והנוער בחרו בווניל, ו-26% בחרו בטעמי פירות. לדברי ליאורה ליפץ, סמנכ"ל השיווק של גלידות נסטלה, "למרות שהטעמים הקלאסיים מנצחים, עדיין יצרניות הגלידה משקיעות סכומים גדולים בפיתוח טעמים מיוחדים, כדי לענות כמה שניתן על צורכי השוק.
|
 |
 |
 |
 |
|
|