ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
גולף אנד קו תשווק גם מוצרי איפור וספא
גולף אנד קו תשווק במסגרת זו את מוצריהן של רבלון, לוריאל, מייבלין, ג'ייד, נטרוג'ינה ודקלאור
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
נורית קדוש
11/4/2005 9:04
רשת גולף אנד קו מרחיבה את תחומי עיסוקה ומשיקה בסניפיה קונספט חדשני של שיווק מוצרי איפור, טיפוח ומוצרי ספא. בצעד זה תהפוך החברה לבית-כלבו, המציע ללקוחותיו בגדי ילדים של גולף קידס, הלבשה תחתונה, בגדי ים של אינטימה, כלי בית, מוצרי טקסטיל וכעת גם מוצרי איפור וטיפוח.

קונספט השיווק החדשני פותח על-ידי החברה לאחר תהליכי מחקר שנמשכו 6 חודשים, והוא יבוא לידי ביטוי בהצגת המוצרים על גבי שולחנות, כשאר הפריטים בחנות. גולף אנד קו תשווק במסגרת זו את מוצריהן של רבלון, לוריאל, מייבלין, ג'ייד, נטרוג'ינה ודקלאור.בנוסף,הקונספט שנבחר להצגת הבגדים בחנות כולל הצגת בגד פתוח לצד בגד מקופל.

לדברי המנכ"ל אילנה קאופמן, למהלך זה חשיבות בהפיכת החברה לרשת הנותנת פתרון נוח וזמין ללקוחות, בכך שהיא מאגדת קטגוריות רבות ומגוונות לבית. קאופמן מוסיפה כי הצגת הקוסמטיקה באופן שונה מהמוכר בארץ נועדה להפוך את חוויית הקנייה לנגישה ונוחה.

בשלב הראשון יושק הקונספט כפיילוט ב-10 חנויות נבחרות של הרשת, בהשקעה כוללת של כ-2 מיליון שקל, כשצפי הפדיון לשנת 2005 עומד על כ-35 מיליון שקל מקטגוריה זו בלבד. במקרה שהקונספט יצליח, יורחבו לפיו סניפים נוספים.

גולף אנד קו נפתחה בשנת 1988 והיא הרשת הקמעונית הגדולה והמובילה בישראל בתחום הטקסטיל. הרשת מגלגלת מחזור מכירות שנתי של 600 מיליון שקל ומחזיקה 157 חנויות בפריסה ארצית. ב-2004 נפתחו 10 חנויות חדשות ברשת ובשנת 2005 מתוכננות להיפתח 12 חנויות נוספות.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...