ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
התמ"ת יתגבר בפסח את הביקורות ברשתות השיווק
במסגרת הביקורות ייבדקו הטעיה בפרסומות, הצגת מחירים ופערים בין המחיר על המוצר לקופה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
נורית קדוש
11/4/2005 9:03
משרד התמ"ת מתגבר לקראת חג הפסח את הביקורות בחנויות וברשתות השיווק השונות. מבקרי המשרד במחוזות השונים יוצאים לבתי-העסק, ובודקים הצגת מחירים על המוצרים הנמכרים לקראת החג. הביקורות ייערכו במיוחד במרכולים המוכרים מוצרי מזון, בחנויות כלי בית ומתנות, וכמו כן ייבדקו דוכני מכירה שונים המוצבים בקניונים וברחובות הראשיים לקראת החג.

מבקרי משרד התמ"ת יערכו קניות ניסיון על מנת לבדוק אם קיימים הפרשים בין המחיר המוצג על המוצר ובין המחיר בקופה. בנוסף, בודקים מבקרי המשרד הטעיה בפרסומות בעיתונים, במקומונים ובבתי העסק השונים.

צביה דורי, מנהלת מינהל סחר פנים בתמ"ת, מציינת כי אי-הצגת מחירים, הטעיה בפרסומת ופער בין המחיר המוצג על המוצר למחיר בקופה, הם עבירות על חוק הגנת הצרכן. עוד מציינת דורי כי למרות הביקורות המתקיימות בשווקים, משרד התמ"ת לא יכול לגלות את כל ההטעיות ללא עזרת הצרכן, ולכן המשרד פונה לציבור ומבקש לגלות ערנות ולהודיע למשרד המחוזי הקרוב למקום מגוריו על כל מקרה שבו הוא נתקל בהפרשי מחירים או בפרסומת מטעה באמצעי התקשורת או בבתי-העסק שבהם הוא עורך את קניותיו.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...