ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
סואן לוקח צ'אנס
עבאס סואן, כוכב נבחרת ישראל שהבקיע את שער השיויון מול נבחרת אירלנד יככב בקמפיין חדש של מפעל הפיס במגזר הערבי
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
7/4/2005 10:52
הכדורגלן עבאס סואן שחקן בני סכנין וכוכב נבחרת ישראל יככב בקמפיין חדש של מפעל הפיס במגזר הערבי.

עלות הקמפיין 100,000 דולר באמצעות חברת הפרסום "מגזרים תקשורת שיווקית משולבת", יעלה לשבועיים ויכולל שלטי חוצות, עיתונות ופוסטרים בנקודות המכירה.

דורון אנגל, סמנכ"ל השיווק של מפעל הפיס על הבחירה של סואן: "למחרת המשחק של הנבחרת נגד אירלנד פנינו לסואן בבקשה שיוביל עבורנו את הקמפיין לצ'אנס. ההחלטה לבחור בו להובלת הקמפיין נבעה  מאופיו, כשחקן נועז ויצירתי בעל אופי המתאים למשחק הצ'אנס ולשחקניו"

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...