ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
בדרך למועדון
שופרסל תחלק את כרטיסי ה-Gift Card של לאומי קארד, במקום תווי השי לפסח. החברות עשויות להקים מועדון לקוחות משותף
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
יהודה שרוני
7/4/2005 10:24
רשת השיווק שופרסל וחברת לאומי קארד הגיעו להסכם פעולה עיסקי שעשוי לסלול בעתיד את הדרך להקמת מועדון לקוחות משותף. ל-NRG מעריב נודע כי שופרסל תחלק כרטיסי Gift Card, כרטיסי שי נטענים מראש, במקום תווי הנייר המסורתיים. הכרטיסים יחולקו בשלב הראשון, לעובדי השופרסל ולעובדי לאומי קארד לקראת חג הפסח הקרוב. על פי ההערכות הסכם דומה ייחתם גם לקראת ראש השנה.

שופרסל הינה הראשונה מבין רשתות השיווק אשר מאמצת את כרטיס ה"גיפט קארד", ומחליפה באמצעותו את תווי השי המסורתיים. כרטיס ה"גיפט קארד" החדש של רשת שופרסל יאפשר רכישה ברשתות שופר-סל, היפר נטו, זול למהדרין, קוסמוס, קוסמוס למהדרין, סטימצקי, טרקלין חשמל, צליל וענק הוידאו.

אפי רוזנהויז, מנכ"ל שופרסל מסר כי "בעידן הכרטיסים החכמים אנו מאמינים כי שיתוף הפעולה עם לאומי קארד יעניק לצרכן חווית קניה מושלמת המשלבת נוחות, זמינות וערך מוסף לה. אנו מאמינים כי אנו פורצי הדרך בתחום וכי הרשתות האחרות ילכו בעקבותינו".

לדברי מנכ"ל לאומי קארד, אריה הילווייל, ה"גיפט קארד" הינו תו השי המודרני וסופו שיגרום להיעלמות תווי השי העשויים נייר. "האפשרויות הטמונות בכרטיס שי נטען רבות ועיקרן נוחות שימוש מקסימלית לצרכן". הילווייל מאמין כי שיתוף הפעולה בתחום כרטיסי השי יביא בעתיד להעמקת שיתופי הפעולה גם לתחומים נוספים.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...