ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
בשמים חדשים לרוזנבלום
פנינה רוזנבלום ממשיכה להתרחב ומשיקה סדרת בשמים תחת המותג ISABELLA. השקיעה 200 אלף שקל בפיתוח והחדרת המוצר
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
טל פמסון
6/4/2005 15:25
חברת פנינה רוזנבלום משיקה סדרה חדשה של בשמים. סדרת הבישום החדשה כוללת שלושה מוצרים תחת המותג ISABELLA. בפיתוח והחדרת הסדרה הושקעו כ-200 אלף שקל. הסדרה תלווה בפעילות שיווקית וקד"מ בנקודות המכירה. איזבלה או דה פרפיום 110 מ"ל – מחיר:250 שקלים וניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם.

פנינה רוזנבלום: "סדרת הבשמים נותנת מענה לאישה אשר יכולה לבחור מתוך סדרת הבשמים ניחוח אשר יתאים לטעמה, לסוג עורה ולאופייה. סדרת הבשמים משלימה את קו מוצרי הטיפוח שלי".

לפני כחודשים פנינה רוזנבלום ורוני דואני (רוני סופרסטאר) הקימו ליין של מוצרי איפור וטיפוח לנערות תחת המותג "רוני סופרסטאר - פנינה רוזנבלום". זו היתה הפעם הראשונה שבה חלקה רוזנבלום עם בלונדינית נוספת את מקומה על גבי האריזות. פנינה רוזנבלום מייצרת את מותגיה במפעלים בארץ ובאירופה. מחזור המכירות של החברה בשנת 2004 הסתכם בכ-25 מיליון שקל.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...