ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
ההצלחה עלתה להן לראש
הצצה לפרסומת לצבעי שיער "קולסטון 2000", בכיכובן של בטי אלדד, נופית שבח וג'ני צ'רווני
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
6/4/2005 12:52
חברת אינטרקוסמא, יבואנית מוצרי השיער של וולה, העלתה קמפיין טלוויזיה לצבעי שיער "קולסטון 2000".

לצפייה בסרטון הראשון,
לחצו כאן.

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום "ברוקנר-נטע", הוא בתקציב כולל של 600 אלף דולר, תחת הסיסמה: "תני להצלחה לעלות לך לראש".

הקמפיין בכיכובן של הדוגמניות בטי אלדד, נופית שבח וג'ני צ'רווני, יגובה בפעילויות בנקודות המכירה.

לצפייה בסרטון השני,
לחצו כאן.


תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...